donderdag, juli 20, 2006

Dompen en zompen

Het weze bijna het tiende uur des avonds en ondergetekende (whatever) mag bijna dodo gaan doen. Volledig overtuigd van het welslagen van deze intentie, gezien de immer versmachtend drukkende hitte die nog steeds ons belgenlandje teistert, ben ik nog maar eens op deze webstek verzeild geraakt.

De pc's verlangen hard naar een zuchtje verkoeling, steeds flirtend met de Upper critical temperature limit. Een mens heeft dan eens waterkoeling. Weinig zinvol natuurlijk als het water sneller verdampt dan het koelen kan, want het is hier minstens 180000 graden boven in onze nieuwe woonst. Misschien een idee om hier een zoutwinningsveld te installeren. Van een nood een deugd maken, of zoiets zeker ? (zoekt u even de logica, want dat is ze zelve, als het niet regent tenminste)

Maar wat geeft het allemaal. Morgen om 4u samen met de rest van de kippen van stok (en wie is dan het kieken, vraag ik mij af), nog eventjes naar het werk, op een feestdag, en dan kan de vakantie beginnen. Welks een zaligheid is me dat toch.

Het is allemaal niet belangrijk meer.

Wat telt is het zachtje avondbriesje dat buiten door mijn haren strijkt, een sigaretje, een drankje, een lief zoentje van mijn schat en de paar liedjes die mij deze avond beroerden... en natuurlijk de buren met mij...

  • George Duke - Sweet Baby (Live in Montreal)
  • Randy Crawford - One Hello
  • Wax - Right Between The Eyes
  • Swingout Sisters - Breakout
  • Dire Straits - Tunnel of Love (Live)

And on this and many more copyrighted bombshells, stap ik het af, bijna de vakantie tegemoet :-)