zondag, juli 23, 2006

Kasten, vijzen en slechte schroevendraaiers

"Mens toch", dacht ik voor de zeshonderdvijfendertigste keer, toen ik voor de vijfhondervierennegenste keer mijn overgedimensioneerde pollen tegen een scherp randje aan mijn velux schuurde, "wat voor fucking minkunkel heeft die rommel hier in godsnaam uitgevonden". Zulkse gedachten komen in het algemeen doorheen het verloop van de dag wel meermaals voor in mijn brein. Ik kreeg al visioenen van op grote kampvuren geroosterde ingenieurs, met een Origineel Velux zonnenet door hun strot geramd. Quick & Easy Fix. Mijn achterste ja!

Enfin, het spul hangt er aan, en het werkt, net zoals de overmaatste schuifdeurkast die ik gisteren ineen geschroefd heb, met net evenveel drama en trauma als gevolg. Breek me de bek niet open of ik ga heel die vorte fabriek gaan opfikken...

Enfin, het zijn zo'n dagen dat een mens zich beklaagt ooit nog goedkope bochtschroevendraaiers gekocht te hebben in den Aldi. Wat een hoop rommel. Joenges toch...

En tot zover het stoer gedoe dan maar weer.

Tijd voor een safke, een drankske, en terras!

Yo!

1 Comments:

Blogger Yptucide said...

Een safke en een drankske op het terras van die fabriek zeker? ;)

12:39  

Een reactie posten

<< Home